niedziela, 2 lutego 2020

| JEWELLERY |

Witam!
Daaawno mnie tu nie było i zastanawiam się nad powrotem aczkolwiek nie ciągnie mnie tak jak kiedyś :)
Teraz przeważnie nowości wrzucam na instagrama bądź o dziwo zaczęłam więcej publikować na facebooku ale kto wie, kobieta zmienną jest więc może coś mi się odmieni? :D
Póki co mój czas wolny jest baardzo ograniczony ze względu na studia (nie, nie prawda,że im dalej tym mniej jest nauki! nie kłamcie :D ) więc niestety czasu na robienie zdjęć prawie brak ale pociesza mnie fakt,że od połowy lutego do połowy marca będę miała "prawie wolne" także co nieco będę chciała nadrobić!
Póki co jest jeszcze możliwość zapisania się na sesje dla par bądź ostatnio zakochałam się w tych dla maluchów! Także zapraszam :)
A dzisiaj wrzucę fotki z zabawy manualem,która mi się napraawdę spodobała więc nie wykluczam,że takich będzie więcej!
(powiem szczerze,że kompletnie zapomniałam co i jak tu robić i jak się poruszać ze względu na zmiany i prawie rok przerwy haha :D )
Biżuteria oczywiście z Kruka! Ostatnio tylko stamtąd coś kupuje bądź dostaję,a prezent oczywiście od kochanego narzeczonego :)

Miłego dnia!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz