sobota, 10 października 2015

Wernisaż

Hej,hej
Dzisiaj będzie dłuższa notka :D
Wczoraj odbył się długo wyczekiwany wernisaż!
Przyszło wiele osób,znajomi,przyjaciele,rodzina.
A także Pan Burmistrz,Pani wiceburmistrz,Pani dyrektor mojego dawnego przedszkola i nauczyciele z dawnej szkoły :)
Stres był wielki,bo jak tu się nie stresować...
Ale było świetnie!
Usłyszałam kilkaaadziesiąt miłych słów,dostałam cudowne pamiątki za które niezmiernie dziękuję!
Nawet kilka osób pytało o drugą wystawę :D
To był pierwszy poważniejszy krok w moim życiu i mam nadzieję,że będzie takich więcej :)
O to kilka ujęć z wczorajszego dnia :)
Wybaczcie bo niestety jest ich mało gdyż nie było nawet czasu by chodzić z aparatem i cykać fotki :D



 Oglądanie zaczęło się już pół godz przed oficjalnym otwarciem :)
Najmłodszy gość :)

Wspierały mnie moje kochane dziewczyny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz