niedziela, 21 maja 2017

SAAL DIGITAL

Hej!
Ostatnio miałam okazję współpracować z firmą Saal Digital.
Słynie ona z różnych foto produktów m.in. fotoksiążek,fotoobrazów czy kalendarzy.
Dzięki nim stworzyłam swoją fotoksiążkę,w której znajdują się jedne z moich  ulubionych prac!
Według mnie minusem był problem z dostawą,gdyż niestety moje zamówienie się zapodziało i musiałam czekać na nie ok. miesiąca.
Jednak poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń.
Ogromnym plusem jest świetna jakość produktu! Książka wygląda profesjonalnie i elegancko.
Jakoś fotografii jest bardzo dobra,a kolory pozostały niezmienione.
Jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy za co bardzo dziękuję Saal Digital!
Jeśli ktoś chciałby zrobić sobie piękną pamiątkę na całe życie to bardzo polecam tą firmę!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz